luni, 6 decembrie 2010

Peluza Nord Vaslui

Pentru ca nu am inghetat pe stadion degeaba aseara ci am facut poze. Si pentru ca Peluzei Nord Vaslui ii sade bine in galden-verde!
Despre meci nu comentez, pentru ca nu am rezistat in gerul ala. Insa ce am regretat eu a fost faptul ca nu aveam aparatul foto pregatit atunci cand cand zecile de suporteri rapidisti au trecut prin fata blocului meu. Stiti cainii aia de cireada, care alearga in jurul oilor ca sa le mane intr-o anume directie? Daca o oaie se indeparteaza de turma, cainele o ciupeste de picioare si o repede nu prea gingas. Eh, asa si cu rapidistii aseara: formau o mare turma si erau manati de cateva masini de politie si jandarmerie. Si asta pentru ca nu au fost copii cuminti si nu s-au jucat frumos ci au vandalizat un restaurant din centrul orasului si au pandit ca hienele sa dea nas in nas cu suporterii vasluieni.
Dar sa revenim la oile noastre. Ia uitati ce frumos s-au jucat suporterii vasluieni:




Niciun comentariu: