joi, 24 iulie 2014

Pai... e noua!

Stateam in dubii daca sa imi cumpar sau nu, o lenjerie de pat de pe lenjeriipat-outlet.ro, luna trecuta. In plus, povestindu-i unei prietene de "dilema" mea, m-a luat la impins vagoane ca... de ce nu iau eu, mai bine, o lenjerie de pat noua, din magazin? Bag seama ca ea nu stia ce inseamna outlet, ci facea, involuntar, asociere intre outlet si second-hand.
-Pai... e noua! zic. Si tot din magazin vine, doar ca e on-line. Si incep sa-i explic diferenta intre outlet si second-hand.
-Eu n-am incredere. Pai nu poti pipai materialul, nu-ti dai seama daca se deterioreaza repede, daca ii ies culorile la spalat...
Pai ce? Daca mergi intr-un magazin sa-ti iei, nu ai aceeasi problema? Ca doar nu te-oi apuca sa desigilezi produsele ca sa le iei la pipait. In plus, riscul de a iesi culorile din material exista indiferent de unde iti iei produsul. In fine, timpul, banii, mintea mea creata m-au impiedicat sa fac vreo comanda, insa zau de nu-mi sticlesc ochii de fiecare data cand intru pe site-ul cu lenjerii. Si o fac destul de des, sa-mi clatesc ochii cu lenjerii frumoase. Imi doream una cu cai... Apoi imi sticleau ochii la cele colorate frumos, in culori pale. Sau cu oite la pascut, pe o pajiste verde cu mori de vant in fundal. Ce m-ar mai indemna la visare!
De cateva zile, prietena asta a mea si-a cumparat nu-stiu-ce electronice de pe un site. Am profitat de ocazie ca sa "ma razbun", intr-un fel, facand misto de ea.
-Pai, parca tu vroiai sa pipai, cum ai avut incredere sa cumperi on-line? Ca daca se strica? Ai vazut cutitele alea? Daca la pipaiala erau moi, ce te faceai?
-Daaaaa, tuuu, dar sunt noi!!
Bag seama ca ea tot n-a priceput diferentele dintre outlet si second-hand.
-Tu, fata, pe lenjeriile alea nu a dormit nimeni inainte, si nici n-a facut nimeni copii. Sunt impachetate! Ca ti le-arata pe site ca sunt pe pat, e numai ca sa-ti faci tu o idee de cum arata.
Si, pentru ca aveam laptopul la indemana, intru on-line sa-i arat si ei site-ul. Si...ce crezi? Au inceput si ei sa-i sticleasca ochii.
-Ia uite, ce faina e asta cu floarea soarelui! Oooo, dar uite, astalalata, ce frumoasa e!!
-Aha, acum parca-parca ai vrea si tu sa cumperi, nu?
-Pai... e noua!
Asa ca ne-am hotarat sa impartim o comanda, ca tot sunt promotii. Si, de ce nu, cu ocazia asta sa particip si la concursul de blogging, mai impartim un zambet si altora. :)

25 de comentarii:

Anonim spunea...

interesanta ,,zicere,,...spor la treaba in continuare

Unknown spunea...

Ai un talent pe care nu il stiam pana acu' ceva vreme, cand am inceput sa'ti urmaresc blogg'ul....posteaza in continuare , pt ca eu te citesc cu mare placere....si acum de curiozitate: ti'a venit lenjeria? :)

Lilith spunea...

Inca nu am dat comanda, urmeaza zilele astea. Eu m-am hotarat ce vreau (greeeeeu tare) dar amica mea inca nu s-a hotarat. Astept sa isi aleaga si ea doua modele. Sper sa beneficiem de promotia 1+1 gratis si daca facem doua comenzi pe un singur transport. :))

Unknown spunea...

unde-s dou (doua) puterea (de cumparare) creste....somnuri usoare in noile lenjerii ;)

Blog neinspirat spunea...

Poa' să ningă, poa' să plouă
Tu ai lenjerie nouă!

Anonim spunea...

daca tot e noua, parca as vrea si eu o lenjerie...ba nu, vreau doua...ba nu, vreau trei...:)))

Anonim spunea...

eu ma aflu aici doar pentru a dovedi ca nu-s robot

Greta spunea...

Bling-bling îmi fac ochii pe-acolo, am pus ochii pe vreo 4 deja, ce-mi făcuşi :))))

Anonim spunea...

Draguta idee si da, ai dreptate, multa lume confunda termnul de outlet cu second hand. Ai facut bine ca ai clarificat si inca intr-un mod amuzant.

Anonim spunea...

As vedea lumea in roz, cu lenjeria asta:D

Maus

Lilith spunea...

Greta, de-ai sti cat de greu m-am hotarat la doua modele!! Imi place de mor una cu oite la pascut si una cu lupi. Ca doar oitele si lupii merg mana-n mana. :))

Dana, lumea confunda termenii din cauza ca majoritatea outlet-urilor vand si produse second-hand. La magazinele "fizice" ma refer, nu la cele online.

Maus, eu as vedea-o in culorile curcubeului! :))
Multam mult de comentarii, fetelor!

Vexa spunea...

Outlet ori ba, spor si imaginatie la FOLOSIT lenjeria :P

Anonim spunea...

1+1 zici? ;)


trili :P

Camelia spunea...

Cai, oi...?! Daca nu e cu pisici, degeaba e noua... =))

Un Suflet spunea...

:)) sii.. care ai comandat-o pana la urma?

Unknown spunea...

:))
M-ai facut curioasa, sa stii!

Anonim spunea...

Aha, deci acu` erau noi? :))))

Lilith spunea...

Cami, de-ai sti cat am rascolit site-ul dupa pisici, dar nu au! Numai pisici mari: lei, tigri, leoparzi... :))) Ca daca aveau cu pisici, imi faceau si mie alegerea mai usoara!

Alina, cred ca pana la urma raman la cai si oi :)))

Unknown spunea...

io nu te'as sfatui sa mai dai comanda....eu mi'am luat si nu e materialul prezentat de ei pe site....sunt f frumoase si colorate.....si atat :)

Lilith spunea...

De care ti-ai luat? Bumbac satinat?

Unknown spunea...

Lenjeria aia cu floarea soarelui (sau ierboaie cum se spune pe la noi...)e cam scumpa... Cu porumb n-aveau?!

Anonim spunea...

Si eu am luat doua seturi, acum cateva luni. Frumoase, dar s-au scamosat relativ repede . Materialul nu e asa stralucit...dar da, ca modele arata bine (Minishor)

Anonim spunea...

am luat doua, sa vedem daca plang dupa bani sau nu. :d

(oricum eram presata de noul mobilier :)))) ).

trili

Vienela spunea...

Ha, ha, eu chiar asa am facut cu sora mea, cand am vazut prima data aceste lenjerii de pat: uite ce frumoasa e aia, ba uite la aia, ah, o vreau pe aia... :)
Pe mine m-ai cucerit inca de cand am citit descrierea pe care ti-ai facut-o. :)
Te voi ruga sa lasi un singur link in articol, pe cuvantul outlet, asa cum cere regulamentul concursului. Bafta multa!

Lilith spunea...

Multumesc, Vienela! :)