marți, 7 decembrie 2010

Si tu te casti cand te rogi?

Ma dadeam aiurea pe net si ma mai puneam la punct cu noutatile blogeristice, ca eu de cand am lipsit nu mai stiu ce se intampla pe online. Si din una in alta am ajuns sa citesc pe un forum unde un individ cuvios cere ajutorul altor indivizi cuviosi:

"In fiecare seara ma inchin, spun Crezul si Tatal Nostru si observ un lucru ciudat. Inainte si dupa fiecare rugaciune ma inchin de 3 ori. Daca spun rugaciunile concentrat si sunt atent (adica nu imi fuge mintea in alta parte), cand fac semnul Sfintei Cruci casc. Mi se intampla doar mie? Este ceva rau/bine? Sau este irelevant?
Multumesc" 


La prima citire n-am stiut daca sa rad sau sa plang. Apoi m-a cuprins mila... Va rog eu, nu mai cascati ca va pandeste al de jos si va ispiteste! Cascatul = Satana = Ghinioane, viata grea, suferinta etc.
Exemple ar fi destule:
De cate ori nu ai fost dat afara de la locul de munca pentru ca ai cascat in timpul unei sedinte importante?
De cate ori n-ai fost parasit de iubita pentru ca ai cascat atunci cand avea ea ceva foarte important sa-ti comunice?
De cate ori nu ai luat numele domnului in desert cand ai vazut imagini la TV cu parlamentari care dorm sau casca in parlament?
De cate ori ai pierdut un posibil loc de munca pen'ca ai cascat la interviu?
Elevi, de cate ori nu ati luat o nota proasta pentru ca ati cascat in timp ce va chinuiati sa spuneti lectia cu voce tare in fata clasei?

Si exemplele pot continua. Concluzia e aceeasi: cascatul=pacat! Pentru ca Satana va pandeste si va ispiteste!
Deci nu mai cascati, pacatosilor!

Niciun comentariu: