luni, 16 mai 2011

Luke, I'm your father!....not!!

Cred ca am un virus in calculator. Sau calculatorul e posedat si are vointa proprie. Sau nu. Cert e ca, de fiecare data cand il deschid, mi se deschide automat o pagina de firefox cu un blog in germana, desi titlul e romanesc si din cate am inteles pe-acolo, e vorba de Sibiu. Nu stiu ce e cu pagina asta, am lipsit si eu de-acasa mai mult si cand m-am intos l-am gasit asa.
Eh, dar cum eu nu inteleg nimic de acolo ma mai uit la poze din cand in cand. Si uite-asa am aflat ca Star Wars a lansat un nou produs pe piata: gumele cu Darth Vader. Da, ma refer la gumele alea pe care si le pun unii in cap si le umfla cu nasul.
Adica astea:
Mie mi se par tare dragalasa ideea, cu un Darth Vader mititel desenat pe ambalaj. Si daca tot am ajuns la capitolul gume, va mai arat cateva :)





 Daca ar fi dupa mine, le-as alege pe alea cu Kiss! :D Ia uitati ce frumos se stramba Gene Simmons. Ma intreb daca i-ajunge pana la nas!

Niciun comentariu: