luni, 29 noiembrie 2010

Jur razbunare!

De 3 ori intr-o ora.

Primele doua au fost extrem de rapide si nu prea le-am simtit. Nici nu am avut timp sa reactionez sau sa schitez vreun gest. Daca stau bine si ma gandesc, desi s-au intamplat acu' vreo 2 ceasuri, parca abia mi le mai amintesc. Iar  mie nu imi place sa am goluri in memorie. Din contra, imi place sa-mi amintesc toate detaliile... cine stie, poate data viitoare le voi folosi in favoarea mea.

A 3-a oara a durat atat cat spunea si Coelho intr-o carte de-a sa: vreo 11 minute pe ceas. In 11 minute ai timp sa simti tot, simti cum ti se scurg bobitele de transpiratie pe frunte, in timp ce iti vine sa strigi din toti rarunchii "Doamne Dumnezeule!!!" Apoi te uiti la ceas si te-ntrebi: "oare mai dureaza mult?" 11 minute mi-au parut o eternitate si mi-am dorit sa treaca mai repede. Am inceput sa ma foiesc, sa ma uit pe geam sau pe tavan. Am numrat chiar si masinile de pe drum sau trecatorii zgribuliti. Iar timpul trecea asa de greu...Iar ma uit la ceas..incep sa ma plictisesc si incerc sa fac conversatie. Nu ma aude..sau poate ca ma ignora...

De 3 ori e prea mult si chiar nu aveam chef, dar na.. poti sa comentezi? In cazuri din astea nu poti sa te scuzi cu "nu pot acum, am treaba!" sau "vreau sa vad cum se termina filmul asta!" sau "e prea misto blogul lui cutarica, vreau sa-i citesc ultima postare!"... Neah, scuzele astea nu tin si nu vor tine niciodata! Nici macar "n-am chef de asa ceva" nu tine, pentru ca nu mi-a cerut nimeni parerea si nu m-a intrebat nimeni daca am chef. Dar asta nu mai conteaza ca oricum m-a luat pe nepregatite.

Insa de 3 ori intr-o ora e prea mult. Ma simt epuizata psihic si fizic. Sunt suparata ca nu pot sa-i intorc "favoarea", insa pot sa-i transmit un mesaj:
-FUCK YOU, TOO, ELECTRICA!!!

Niciun comentariu: