sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Noul eu

Prin natura sa, omul incearca mereu sa tinteasca noi idealuri, sa se redefineasca, sa se redescopere. Si da, exista si exceptii dar aici vorbesc de oameni, nu umanoizi, scursurile societatii sau maimutoi abia coborati din copac. In "pachetul de baza" al omului intra si ratiunea, autocontrolul, sentimentele si inca alte cateva insusiri.
Asa si eu, ca un om ce ma aflu, incerc sa ma redescopar, sa ma redefinesc, sa-mi schimb hainutele. Iar prin blogul acesta voi incerca sa imi exprim noua identitate. Multi dintre viitorii cititori (doamne-ajuta sa fie) ma vor recunoaste din fostul meu blog Aberatiuni, pe care l-am abandonat miseleste. Il mai deschideam cand si cand, sa sterg din spamuri...si cam atat. Insa de cand am sters-o englezeste din blogosfera romaneasca stiam ca blogul o luase "la vale-n jos", nu imi mai spunea nimic, nu imi mai trezea niciun interes, simteam ca nu ma mai caracterizeaza. Pentru ca m-am schimbat. M-am schimbat cu un alt eu, iar asta se va vedea pe parcurs!
Deci.. ca asa se incheie o idee, cu o concluzie: Bine am revenit, multumesc, bine v-am gasit! :)

Niciun comentariu: