marți, 21 decembrie 2010

Cum sa scapi de mahmureala

Citeam un articol pe net care enumera cateva metode scarboase de scapat de mahmureala. Iar eu care credeam ca ale noastre sunt scarboase, dar se pare ca m-am inselat.
Nu prea ma imbat de obicei asa ca nu am treaba cu mahmureala, dar din cate am auzit/vazut la cei cu mai multa experienta in domeniu, ciorba de burta e un leac de neintrecut. Iar pentru mine nu exista nimic mai scarbos ca ciorba de burta. Stiu, multi dintre voi vor spune ca nu stiu ce-i bun, ce stie taranu' ce-i sofranul? Dar am gustat, din curiozitate, mai multe ciorbe facute in mai multe feluri, insa pentru mine erau una mai scarboasa ca cealalta si mi-am jurat ca nu mai pun gura pe asa ceva cat oi trai. Sa manancati voi, carora va place! :))
Insa metoda mongolilor cu ochiul de oaie murat, sau metoda koreenilor cu zeama de sange inchegat de taur sunt curate scarbosenii. Mie imi place sangele de taur, da cela de-l cumperi de la magazin, rosu si dulce despre care se zice ca e bun pentru femei daca-l beau barbatii. :)) Altfel de sange eu nu beau!
Rusii cica s-ar drege cam ca noi, cu zeama de varza fiarta, iar irlandezii, ca marea majoritate a romanilor, merg pe principiul "cui pe cui se scoate" si se dreg cu o ditamai halba de bere. Curat medicament, coane Fanica. La noi merge si spirtul, daca-l treci prin paine.
Americanii au si ei un fel de ciorba de burta pe care o mananca pe timp de mahmureala, beau multa apa (ciudat, eu stiam ca daca bei apa cand esti mahmur, te imbeti la loc) si mananca paine arsa (nu prajita, ci arsa!), dar de cele mai multe ori se trateaza cu medicamente gen aspirina sau ibuprofen.
La noi parca e mult mai simplu. Bei o cana de moare de varza, mananci niste castraveti murati, bei o cafea neagra si mananci niste lamaie...esti ca nou! Si apoi o poti lua de la inceput. Si nu-s asa de scarboase
Acum ca vin sarbaUtorile, pun pariu ca mai mult de jumatate din populatia bautoare a Romaniei va avea de suferit asa ca, daca nu va tenteaza "tratamentele" strainilor, incercati-le pe-ale nostre, cu siguranta vor avea efectul scontat.
Hai noroc!

Niciun comentariu: