duminică, 19 decembrie 2010

Sporturile de iarna

Recunosc cu mana pe suflet ca nu imi place iarna. E frig, e viscol, trebuie sa te imbraci gros... Plus ca iarna trebuie sa cheltui cei mai multi bani, ca deh, e Mos Nicolae, Mos Craciun, Anul Nou, Sf. Vasile, Sf Ioan, Valentine's Day, Dragobetele, dupa care sari direct in Martisor si ziua femeii. Deci iarna e cel mai costisitor anotimp.
Dar, cand vine vorba de distractie si sporturi de iarna sunt prima si nu-mi mai pasa de ger. Iar la noi sporturile de iarna constau in pungi, celofane, saniute de plastic...chiar si propriul fund, daca e alunecos, poate fi considerat o metoda inovativa de alunecat la vale pe zapada.
Nu stiu altii cum sunt, insa eu prefer celofanul, iar noi, zilele trecute, am beneficiat de un super-celofan de vreo 7 metri, pe care ne puneam vreo 20 si ceva de oameni, ca nu toti ajungeau in varful dealului, multi capitulau pe traseu.
Cam asta e partia




Poza e luata de pe net, eu numa pe intuneric am fost acolo.
Anyway, eu cred ca ar putea deveni un sport national mai apreciat decat fotbalul, putand fi practicat la orice varsta, chiar si in stare profunda de ebrietate (ba chiar pare mult mai haios de privit cum aluneca turmentatii)
Rezumatul zilei de ieri ar fi cam asa:
-Munca de la 10 la 14.
-Stat acasa, mancat bine, pregatit de sanius de la 14:10 - 15:45
-Stat in autogara de la 16:00-16:30. Noroc ca am gasit o bodega pe peronul garii, unde am baut un suc si am stat la caldurica.
-Intre timp ne-am inmultit de la 2 la 4 insi, dornici de a ajunge pe partie unde restul gastii pregatise gratarul, coniacul (cel mai bun coniac ever e Vasconi, facut la Vaslui!) si vinul.
-Ajuns pe partie pe la 17 si ceva, ne-am reunit cu gashca, am mancat un carnat, am luat o gura de Vasconi si apoi dai si lupta cu nametii, neicusorule puicusorule. Pana urci dealul ala scoti din tine un cartus de tigari (daca esti fumator. Daca nu esti, arzi caloriile si tot e bun).
Ne-am dat cu celofanul, am mai baut un vin fiert, ne-am mai dat o data, am mai baut un vin fiert...dupa care eu nu am mai putut sa mai urc dealul. Imi inghetase si sangele in vene asa ca am intrat in cabanuta sa ma incalzesc in timp ce baietii au facut intrecere cu pungile (tot pe partie, ovcros). Ne-am pozat cu shuba, cu mastile de prin cabana, am mai baut cate un vin fiert.
La intoarcere nu am mai asteptat autobuzul ci ne-am inghesuit vro 7 oameni intr-o masina, mai ceva ca maimutoii aia de la circ. Ne-am mai incalzit la o bere in baruletul nostru preferat si gata ziua.
Si cam atat cu vorbele, hai sa pun si niste poze ca-s mai graitoare ca o mie de cuvinte.








Azi repaos si Cafe 80, care merita musai nitica publicitate, imediat ce o sa am niste poze graitoare!

Niciun comentariu: