vineri, 31 decembrie 2010

Sfarsit

De an, nu de blog. Chiar daca am scris mai rar pe aici, asta nu inseamna ca-i gata.
Deci sfarsit de an...an care a trecut mult prea repede si nu am apucat sa fac tot ce imi planuisem la final de 2009. Privind retrospectiv in urma ajung la concluzia ca nu a fost un an prea bun. Am tinut-o doar din ghinioane in ghinioane; insa, ce-i drept, am avut si perioade mai bune, mai calme, mai romantice sau mai pline de viata. Si nu-mi pare rau. Asa prost cum a fost, am avut un an bun. Paradoxal.
Privind cu optimism in fata, ajung la concluzia ca voi avea un an mult mai bun. Am un feeling ca soarele deja mijeste si pe strada mea si imi fac planuri pe care imi voi da silinta, de data asta, sa le duc la bun sfarsit in totalitate. Si voi reusi.
Deocamdata, tot ce vreau este un sfat despre cum sa scap de uratori. Toti vecinii au facut cheta pentru un interfon, Craciunul trecut, cu ideea ca vom scapa de urlatori, insa nu stiu cum se face ca tot se infiltreaza in scara si cand incep a buhai si a bombarda cu petarde, mai frate, ca-ti vine sa iesi cu un shotgun la ei, numa asa ca sa-i sperii. Si cred ca tocmai mi-a venit o idee: sa ies cu katana, sa le spun ca da, primim cu uratu', si in timp ce ma ura ei de bine si de toate cele, sa plimb katana dintr-o mana in alta in timp ce-i fixez usor incruntata. Cred ca nu o sa le mai trebuiasca nici bani nici nimic! Ca daca le dai un mar si-un colal le sta in gat si te injura si de morti si de sfinti si de tot ce le vine la gura! :))

Anyway, La Multi Ani, sa ne revedem cu bine in 2011!!

Niciun comentariu: