marți, 11 ianuarie 2011

S-asa-mi vine cate-un gand...

Iar imi fac planuri de duca. De data asta ma duc si nu ma mai intorc..cel putin o luna. Asta in cazul in care gasesc un bilet care sa nu ma usture la buzunar, ca deh...la inceput de an e teroare cu banii, in orice domeniu ai lucra. Ca de aia si plec, sa fac un ban si sa ma-ntorc in tara sa-l cheltui.
Si-anume vreau sa plec in Elvetia, tara cu vacute mov si marmote care invelesc ciocolata in staniol. Iar marmotele astea au la mana cate un ceas Andersen Geneve, si ca sa treaca timpul mai repede, in timp ce invelesc ciocolata in staniol canta yodle-re topaind de pe un picior pe altul.
Data trecuta n-am apucat sa vad marmote nici macar la zoo, ce sa mai sper sa le vad si in campul muncii.
Vreau sa vizitez muzeele, cu siguranta as avea ce vedea. Data trecuta eram chitita sa vad marmote, si cand sa ma duc la muzeu...ciuciu timp.
Vreau sa vad muntii pe care data trecuta i-am vazut doar din avion.
Vreau sa vad toate castelele si lacurile din Geneva sau imprejurimi.
Si cate mai poti face... nu stiu daca mi-ar ajunge o viata sa le pot vedea si face pe toate. Acum sper sa si gasesc biletul salvator. Cred ca in curand le pica serverul celor de la ParAvion la cate refreshuri si accesari le dau la site! Asa multe ca si mie mi se blocheaza browserul. :))
Daca mi se aliniaza planetele si astrele nu se caca pe ele de ras, pe 23 am zbughit-o de aici. Rugati-va sa scapati de mine! :)) Si sa va aduc ciocolata.

3 comentarii:

Devils spunea...

Cam 250 eur costa biletul, intr-un caz fericit.Asta pe www.vola.ro
Dar ai putea sa incerci o varianta mai ieftina si anume:
Buc-venetia treviso costa cam 40 eur cu wizz air iar de acolo sa iei trenul sau altceva!
Sunt sigur ca ajungi mult mai ieftin!

Lilith spunea...

Aoleu, CSB, de-ai sti tu, maica, ce talent am sa ma ratacesc si-n supermarket...daramite tari straine! :)) De aia prefer zboruri directe, nu cu escala :)) Vrei sa patesc ca ala din The Terminal? (misto film, recomand cu caldura) http://www.imdb.com/title/tt0362227/

Devils spunea...

Am inteles ideea:)))!
Cat despre the terminal, spre rusinea mea nu l-am vazut!